Przypominamy, że Starostwo Powiatowe w Chodzieży działa nieprzerwanie od początku epidemii koronawirusa, wdrażając wszelkie możliwe środki ostrożności. Staramy się jednocześnie umożliwić mieszkańcom skutecznie korzystanie z usług urzędu.
W sprawach pilnych, wymagających osobistego stawiennictwa, zapraszamy do punktu obsługi klienta, zorganizowanego w budynku głównym przy ul. Wiosny Ludów 1, gdzie istnieje możliwość składania pism oraz w razie konieczności konsultacji z pracownikiem urzędu.
Apelujemy o załatwianie spraw drogą telefoniczną lub elektroniczną. Lista z numerami telefonów dostępna jest na stronie powiat-chodzieski.pl w zakładce kontakt. Adres e-mail: .
Wydział komunikacji prowadzi obsługę klientów w normalnym trybie. Wejście do wydziału komunikacji wyłącznie drzwiami bocznymi do budynku A przy ul. Wiosny ludów 1. W poczekalni mogą przebywać maksymalnie trzy osoby. Informujemy też, że sytuacja epidemiologiczna będzie traktowana przez starostwo jako siła wyższa w rozumieniu przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. Tym samym wyłącza ona odpowiedzialność osób z tytułu nie zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu zarejestrowanego w kraju w terminie 30 dni. Takie samo wyłączenie dotyczyć będzie osób, które nie dokonały w terminie 30 dni rejestracji pojazdu sprowadzonego z zagranicy.
Wydział Finansów zachęca do zdalnego załatwiania spraw z zakresu opłat dotyczących najmu, dzierżawy, zwrotów za media, wpłat z tytułu opłat komunikacyjnych i geodezyjnych, użytkowania wieczystego, podatku VAT i wystawianych faktur i wpłat z tytułu depozytów.
Drogą elektroniczną załatwimy też szereg spraw z zakresu geodezji i kartografii oraz gospodarki nieruchomościami. Formularze wniosków dostępne są w punkcie składania wniosków oraz na stronie internetowej urzędu. Osobisty odbiór dokumentów geodezyjnych możliwy jest codziennie w godzinach 12:00 – 14:00 w budynku „B” Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Paderewskiego 2, po wcześniejszej rezerwacji telefonicznej terminu odbioru.